Tinggalkan Jejak :D

Pages

Thursday, October 3, 2013

saya deactivate fb??

Dear bloggy,

  Saya dah nekad nak deactivate facebook. Saya dah malas nak online. Saya dah malas nak bazirkan masa duk depan laptop dan online je keje. Ye, I'm admit, fb banyak information, fb banyak esaimen yang orang post dalam tu. tapi fb ni dah macam hantu dah bagi saya. ralit tau. rasa macam hari hari nak online. rasa macam hari hari nak tengok notify. sampai habes kredit sbb nak online jekk. buang masa. buang masa. buang masa!!!! hohoho..
biarlah orang kata saya tak social, biarlah orang kata saya duduk di bawah tempurung. biar lah biarlah. biarlah orang kata, kalau pakwe kau menggatal tanpa pengetahuan kau kat fb camne? biarlah. kalau dia betul sayang dan setia kat aku, dia takkan buat. betul tak? saya nak berubah. no more me yang dulu. kalau my brother boleh hidup tanpa fb, why can't i? betul tak?

ni pendapat i, kalau tak setuju, ikut suka la ye. hewhewwww.

Dear bloggy,

Saya cuma ada hanya blog. Saya cuma ada number maxis.. ini je yang saya nak pertahankan. 
Saya nak bercerita that's why saya buat kali kedua blog ni. hoho..

jangan salah sangka ye. saya berubah bukan kerana sesiapa. saya nak berubah demi kebaikan diri saya sendiri. that's why i wanna change. 

off from the keyboard.

2 comments: