Tinggalkan Jejak :D

Pages

Wednesday, June 11, 2014

Jika benar dia

Jika benar sudah tersurat jodohku
Dia jugalah yang menjadi miliku
Jika benar dia milikku
Pasti dia sahaja yg aku rindu

Jika benar dia sayangku
Ku pinta Allah tenangkan diriku selalu
Jika benar dia buatku
Ku pinta Allah jgn bolak balikkan hati ku dan hati mu

Aku tahu untuk menjadi seperti dulu
Sudah mustahil buatmu
Juga buat diriku
Begitu sukar itu
Xmengapa sayang
Yang hanya ku pinta
Kekalkan aku dalam hidupmu
Kekalkan aku dalam doamu

Maafkan aku kerana terbawa bawa
Dengan emosi yang entah apa apa
Mungkin kita sudah tidak sama
Engkau disana
Aku entah ke mana mana
Harapnya dikau tidak kecewa
Akan diriku yg selalu menderita
Semoga kau terus tabah
Untuk melalui hidup dengan diriku yg serba xkena
Maafkan aku sayang
Bukan ku bermaksud ingin pergi meninggalkanmu
Jauh sekali utk berpisah
Yg kupinta hanyalah setia
Melayan karenah aku yg mungkin lama
Cemburu butaku yg xsemena mena

Jangan pernah tinggalkan diri ini wahai sang pencinta
Sesungguhnya aku perlukan dirimu setiap masa.
Semoga bahagia dalam dakapan keluarga
Aku menunggumu hingga harinya kan tiba

*nukilan sendiri*

#AYSS#0102#1801#NLN#0408

No comments:

Post a Comment