Tinggalkan Jejak :D

Pages

Sunday, August 31, 2014

Because i'm happy

Heyya bloggers!
Harini saya happy sangat! Sebab apa? Jengjengjeng. Harini saya dengan bangganya announce yg saya ni dah boleh rayaaaaa! Haha.*dah nak abes raya baru nak celebrate* haha.eh.takpela.atleast saya ni dah berjaya menghabiskan puasa enam uollsss. Uolls semua dah ke? Harap harap uolls semua dah abes la puasa enam tu.boleh la celebrate sama sama! Yippy!
Petang tadi sampai pulak almari baru untuk bilik den. Wuuuu.bau dari kedai tu.sila hidu cepat . Warna putih.siap pintu slide tu.haha. walaupun agak kecik, tp alhamdulillah la sebab ada la jugak almari kan daripada takde. Nak tgok almari den? Japppp!
Tadaaaaa! Ni la almari den.lawa kan?haha. Boleh main slide slide gitu
Lepas je abam2 yg hantar almari tu balik, ponpon. Kedengaran hon van yg sangat kuat. Rupenya pos laju.and and . Guess what? My kasut dah sampai uolls! Seronok x terkata. Kasut baru tuuu. Melompat i bila parcel dah sampai.
Haaa.cantik kan? Alhamdulillah. And guess what? Esok nak jumpa ehem2.haha. lagi la i gumbira.dia nak dtg kat rumah aku plak tu.ohhhhhhh seronok! Hehhee
Okayyylah.tu je nak cerita.bye!

No comments:

Post a Comment